ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
قل لا اسئلکم علیه اجرا الا المودة فی القربی....

 

علی بن محمد نوفلی می گوید:



یکی از معصومین علیهم السلام شنیدم که فرمود: «همانا بنده ای در شب از خواب بلند می شود از شدت خواب و چُرت به راست و چپ می افتد و سرش روی سینه اش می افتد (اما با این حال مشغول نماز شب می شود) خداوند به ملائکه اش دستور می دهد درهای آسمان را باز کنند، سپس به ملائکه اش می فرماید: به این بنده من نگاه کنید که برای تقرب و نزدیکی به من به چه حالی افتاده، با اینکه من این نماز را بر او واجب نکرده ام، اما او به امید سه خصلت با این حال مشغول نماز شب است:

1. به خاطر گناهی که من او را بیامرزم.

2. به خاطر توبه ای که با او تجدید کنم و توبه اش را قبول کنم.

3. رزق و روزی اش را زیاد نمایم.

 

ای ملائکه من! شما را شاهد و گواه می گیرم که من همه این خصلت ها را برای او جمع کردم»

 

علل الشرایع، ج 2، ص 52.



نظرات شما عزیزان:

ارامگاه د ل
ساعت13:37---21 ارديبهشت 1391
سلام
بازم زیبا بود مثل همیشه
مطلبی در باره رهبری زدم
منتظر حضور و نظرت هستم
یا حق


بی نام
ساعت0:33---19 ارديبهشت 1391
این متن منو تحت تاثیر قرار داد،گریه ام گرفت

وب شما عالیه، خیلی کوتاه ومختصره مطالب و زمان زیادی ازم نمیگیره، خدا قوت


مبرا
ساعت21:56---16 ارديبهشت 1391
سلام نه من دانش آموز سوم ریاضی هستم و خونمون شهرری هستش شما چه طور؟راستی به وبلاگ دخترخالم سری بزنید،ادرسش اینه:www.yaalisb22.persianblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









نوشته شده در تاریخ توسط فقیر
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin